krabbor

Jag har skrivit förut om att jag hallucinerar och ser saker när jag är trött. Jag har sett spindlar och larver och jätteinsekter och andra viderdjur krypa runt på mitt golv. Inatt hände det igen. Jag hade tvärsomnat i sängen och vaknade runt fem och såg en stor äcklig krabba springa på täcket och jag skrek rakt ut och sprang upp och tänkte fly ur rummet, MEN DÅ KOMMER DET EN TILL HELVETESKRABBA OCH STÄLLER SIG FRAMFÖR DÖRREN??? Så jag stod blickstilla och glodde på den och hade världens hjärtklappning i flera minuter. Sen försvann äcklet, den liksom bleknade bort och försvann. Och då började jag vakna till och fattade att det inte var några krabbor i mitt rum.

Det är så sjukt och jag är verkligen livrädd för att jag en dag kommer se något annat än små djur. Kul om det står en människa där och ba hej :)))) Det är så svårt att inte tro det när man SER det också. Hatar mitt liv.

Kommentarer
Postat av: gabriella

HAHAHAH DRIVER DU?!?!??!??!?!?!?

2011-11-20 @ 17:48:39
URL: http://annahgabriella.blogg.se/
Postat av: Matilda

hahahah men fyfan vad leskigt! :o hahahhahhahah :'D

2011-11-20 @ 18:33:33
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0