simsar runt

Tjenare. Sitter här och ominstallerar mitt sims. Hatar när det blir något fel på spelet som inte går att få bort och man måste sitta och vänta i hundra år på ominstallationen. Så fort jag klickade att en sim skulle göra något så hände ingenting och jag kände att så kan man inte leva. Så nu sitter jag här.

Är dock inte säker på vilka av expansionspaketen jag ska installera???? Kan inte installera alla för då blir spelet så segt att det slutar med att jag slänger datorn i väggen och det känns inte värt. Destination världen går ju bort i alla fall. Allvarligt talat, om ni funderar på att köpa det GÖR DET INTE. Det är det sämsta expansionspaketet jag har sett. Någonsin. Drömjobb också. Spelade det i en timme och sen blev jag arg för det var så dåligt och simmarna slängde kläderna på golvet när de klädde av sig och sen var man tvungen att TVÄTTA DEM. Som om det inte räcker att jag måste göra det i verkliga livet. Husdjur känns lite överflödigt det med, men jag vill kunna ha en hest i hagen. Kvällsnöjen och Leva livet måste man ha. Man bara måste.


Kommentarer
Postat av: Mor

Tvättar du kläder? Jasså, jaha....åt vem?

2011-11-12 @ 15:54:57
Postat av: tess

sv; hahahah ja men elr huuur! mamman lejon o pappan zebra ;D



HAHAH!!

och emelie.. du är en nörd <3

2011-11-13 @ 13:53:43
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: Louise

Rofl. Dör. Din mor. 10 poäng till Mamaclaw.

2011-11-13 @ 20:37:03
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv; eller hur! när kommer det lanet egentligen??????? spelade lite sims idag! ;) HAHA titta på bilderna på min blogg :')

2011-11-13 @ 22:03:23
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0