stop crying your heart out

Håller på att få ordning på skolan igen, grattis till mig. Är inte längre helt och hållet förvirrad när det gäller allt skolarbete (läs: matte och engelska, döda mig). Har fortfarande lite problem med att komma i tid, det är som att hur jag än försöker så lyckas jag ändå ALDRIG komma exakt i tid. Imorse var jag ändå rätt duktig. Igår också. Ska fortsätta på detta spåret. Måste lära mig nån gång, herregud, dör ju av pinsamt när jag tittar på min frånvaro. Ba 5 minuter sen, 15 minuter sen, 25 minuter sen osv och jag ba NOOOOOOO vill ej vara sån. Ska bli bäzt på detta nu. Och fånga flest. Och bygga upp ett lag. Och träna dem var dag. Hejdå.

Vet att alla tycker att det är jättekul att läsa om mitt skolhelvete, that's what you get, lalalalaaaaa.


Min skolmat idag. Grisade bara ner halva världen.

Kommentarer
Postat av: Mor och lärare som ibland äter i den matsalen och inte gillar att få andras ris på sig

Bricka?

2011-11-17 @ 19:25:05
Postat av: Matildå

Haha varför är det exakt likadant för dig som för mig för?? :o

2011-11-17 @ 20:09:06
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0