älskar hösten

LÄGET? Med mig är det nästan bra. Hösten börjar döda mig och mitt humör långsamt. Blir ALLTID låg på hösten och vintern och jag försöker verkligen vara glad ändå, men det funkar inte så bra. Dock att jag har skrattat en del idag. Såna där extrema spontanskratt som inte går att kontrollera. Bara för att jag är nere så blir det liksom världens chock när något är roligt och jag ba HAHAHAHAHAHAHAHA LIVET<33333 så fort nåt är kul.

Fikade i alla fall med Matilda efter skolan och vi höll på att somna i Waynes stolar. Herregud, de måste ta bort de där kuddarna. De är olagligt mjuka och det går inte att ta sig upp när man har sjunkit ner i dem.




Hjälper ju inte heller att det är bäcksvart där. Konstigt att man somnar.

Förresten så kommer min iPhone på fredag AAAAAAAH andas.

Kommentarer
Postat av: sofia

OMGGGGGGGG IHPONE?! det hade jag helt missat! NICE :D

2011-10-24 @ 19:20:07
URL: http://nossleumas.devote.se
Postat av: linn

ja verkligen hihi!

åååååååh, jag vill också ha en ajfån!

2011-10-24 @ 20:26:48
URL: http://forlinn.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHHAHAH åh kände att jag var lite fööööör trött idag! satt och halv sov medans jag åt min lilla morotskaka! och sen när vi väntade på pappa! hahaha fyfan hade kunnat lagt mig ner på asfalten och somnat, oavsätt hur kallt det var! :')

2011-10-24 @ 21:37:00
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0