bevrar

Den här dagen har varit en jättedålig dag och en jättebra dag. Det har gått upp å ner så att säga. Skoldagen slutade med att jag skulle lyckas cykla hem med världens största kameraväska och det gick BRA?!? Var bara på väg att ramla en gång när jag skulle uppför en jättebrant men kort backe och nästan rullade bakåt. Påminde om en gång när jag var yngre och var med några kompisar och de cyklade uppför en nästan likadan backe som den jag cyklade uppför idag, och jag tänkte "DET DÄR SÅG JU LÄTT UT, BRA IDÉ" och försökte jag med. Glömde dock att de var killar och hade 20 kg mer benmuskler än mig. Rullade bakåt nerför backen igen som ett jävla kioskmongo HAHA.

Nu ska jag gräva mig ett hål att sova i, godnatt.

Hej vänner.


Kommentarer
Postat av: sofia

TAAAAAAAAACK!

2011-10-10 @ 19:34:04
URL: http://nossleumas.devote.se
Postat av: Matilda

HAHAAHAHHA taaack för den synen "kioskmongo"! :'D

men våran film blev väl bra eller????????? ;)

2011-10-10 @ 22:29:33
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0