fun fun fun fun

FREDAG IDAG WOhOoOOOoooOoOoo. Stora planer. Ska städa rummet wiiiiiiie. Men först ska jag se idol. Och sitta på tumblr....

Älskar tumblr. Det har blivit min sanctuary. Klicka här för min tumblr för den är ju cool. Dock att den ser ut som bajs eftersom jag inte har orkat ta reda på hur man gör den fin, men det gör ingeeeeet.

Annars då??? Har varit i skolan. NEEE DET MENARU INTE. Hade matteprov. Det var ett skämt. Guuuuuu matte B blir min död. Hoppas på G. Hoppas hoppas hoppas. Dock att det antagligen inte kommer spela nån roll eftersom som det ser ut nu så kommer jag vara körd på nationella provet ändå HAHA. Orka ha en framtid inom forskning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0