imma be at the christmas table

 

Bra låt. Sämst video i hela världen.

 

 

För det första: VEM SITTER UTOMHUS OCH FIKAR PÅ CAFÉ NÄR DET ÄR VINTER???? Särskilt när man har vantar utan fingrar?!??? Vad gör du gosse? Skaffa ett par tumvantar, sätt på dig en fet mössa och sen kan du sitta och se nöjd ut i snön.

 

För det andra, VARFÖR GÅR HON BARA HEM UTAN ATT SÄGA NÅT?!??!? Hon ba I SEE HOW IT IS och går hem och surar och *läser en bok*. Okej. Svartsjuk much.

 

Orkar ej heller att JustinBieberVEVO finns under mina rekommenderade kanaler på youtube.

 

 

Kan ju kanske bero på att jag har lyssnat på Mistletoe kanske 1000 gånger under de senaste dagarna. Vill därför bara säga att jag inte kommer stå under en mistletoe på julafton. Jag kommer stå vid julbordet och bli tjöck. Funderar på att skriva en kärlekslåt om my christmas table tills dess.

 

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: linn

ja det måste vi sötfia!

höstlovet vore väl perfaaaa ;)

2011-10-24 @ 17:49:04
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0