so excited

Jag har skaffat tumblr!!!!! Så jävla kul. Dock att jag inte fattar något alls men det löser sig säkert. Har sakta men säkert lockats in i tumblrdjungeln och blivit beroende. Är inte redo att ge er adressen än, nej nej. Är bara så lycklig över min tumblr. Enda problemet är att jag inte har ett bra namn än. Måste komma på något.

Var i skolan idag också. Det var väl nästan lika kul. Typ, inte. Vi skulle klippa det vi filmade på trafikantveckan och hela bandet med intervjuerna vi gjorde var helt borta. Vanished. Dog ihjäl lite. Jobbig dag. Så skönt att komma hem.

HAHA okej, bild jag hittade på datorn. Ge inte Emelie cola på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ja det var ju lite jobbigt.. vad jag vet så fick jesper och magnus med bara... EN intervju?! av typ 10 möjliga... tror dom ljög lite när dom sa att dom hade intervjuat alla... :o

2011-10-03 @ 23:06:46
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0