älskar dig ändå mark

 

And we fly away with the stars


JAHA OJ FÖRLÅT trodde jag var inne på min facebook och ändrade profilbild.

Förstår inte grejen med att ha en liten dikt, textrad eller whatever under sin profilbild. Allra helst ska det ju vara en textrad från en låt som verkligen beskriver hur man känner sig inombords. Ba "Sometimes I wish I were an angel, sometimes I wish I was you ♥" eller nåt annat djupt och så är profilbilden världens största fjortisbild tagen med mobilen i en skitig spegel. Och jag fattar aldrig vad texten har att göra med bilden?!??!? Oftast passar det bättre med "hej, jag brukar stå framför spegeln och puta med arslet, här är ett smakprov."

Blir ofta irriterad på småsaker när jag går in på facebook nuförtiden. Damn that Zuckerberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0