no one really likes us, we should go to france



Denna afton bjuder jag på en ledsam svartvit söndagsbild. Fel person åkte ut ur Big Brother och jag måste vara i skolan jättelänge imorgon. Vi ska ha livesändning på Fria Kanalen klockan sex och ni måste titta och ringa in så att vi inte står där å ba skäms över att ingen tittar. Ångesten i det alltså.

Det positiva med detta är att vi blir bjudna på maxmat av vår Conny. Trevligt. Något annat som är trevligt är att jag har lämnat in min dator på lagning och att jag därför har en lånedator så jag slipper sitta vid min dåliga stenåldersdator. SEGER WOOHOO. Får väl se om jag fortfarande jublar när räkningen kommer. Ber till gudarna om att den inte ska vara över 1000 kronor. I såna fall måste bitches die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0