drop the cello

Det här är berättelsen om när Emelies klass åkte till Stockholm och övergav henne. Välkomna.
 
Näääärå, jag fick också följa med men jag kände bara NEJ. Efter att ha spenderat över 6 timmar på en buss när jag var där i fredags så känner jag inte för att någonsin åka buss i snö nånsin mer.
 
Jag sitter alltså i skolan och prokrastinerar som vanligt. Jag ska skriva en "julartikel" till texten men jag vet inte vad jag ska skriva. Funderar på att skriva en revolutionerande artikel som bevisar att tomten finns och om inte det funkar ska jag försöka få en intervju med pepparkakan i Shrek.
 
Jag borde verkligen börja skriva nu. Jag har spenderat hela förmiddagen åt att vara på tumblr. Nej just det, jag åt kebabgryta också. Med ris. Det här är inte intressant. Jag ska skriva nu. Hejdå kissekatter.
 
 
Eftersom jag är i skolan har jag lite torftigt med bilder men detta är vad jag har. Så varsågod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0