for not all tears are an evil

Sedan jullovet började har jag ägnat mig åt att titta på Sagan om Ringen och idag tittade jag på sista delen. Den får betyg 9/10 för den fick mig att grina?!??!?? Allt är tumblrs fel, jag brukade inte gråta så mycket när jag tittade på saker förut. Men slutet. SLUTET. Jag går efter regeln att allt jag grinar till är bra. Utom blodprov. Blodprov innebär endast onda tårar. HAHA REFERENS ÅH GUD KAN NÅGON STOPPA MIG.
 
Nu när jag har tittat klart på Sagan om Ringen vet jag inte vad jag ska göra. Jag skulle kunna packa till London för jag ska till London på fredag. Visste ni att jag ska till London på fredag. London som ligger i England. Jag ska till London.
 
.........London.
 
Saker jag hoppas händer i London:
 
- Chris Kendall friar till mig.
 
- Drottningen blir min bästa vän och låter mig och Chris flytta in i Buckingham Palace med henne.
 
 
Det är allt egentligen. Om de två högst sannolika sakerna hände skulle det vara en fulländad resa.
 
 
Annars går Aragorn bra också. Hnnnngg burma.

Kommentarer
Postat av: Julia

ALLTSÅ fyy. Vill också åka till London.
Du får pussa drottningen på kinden och viska "From Sweden - with love" lite sensuellt i hennes högra öra.
Jag tror hon skulle uppskatta det.
Om inte annat skulle det sätta lite guldkant på mitt miserabla liv i Sveriges utkanter.


2012-12-27 @ 17:09:31
URL: http://hejmennej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0