GOD JUL

DET ÄR JULAFTON. En dag av bullar förklädda i kött och prinskorvar och familj och julklappar. Det är en helt sjuk högtid egentligen. Det allra första julfirandet måste ha varit en familjefest som spårade ur ordentligt. Det var säkert en morfar som hade fått i sig nån snaps för mycket som ba vet ni vad som skulle vara en jättebra idé??? Att ta in ett TRÄD i huset. Är det inte en helt fantastisk idé?????? Sen DANSAR VI RUNT DET och slår in saker i papper och lägger dem under trädet!!!!! Allt detta i Jesus Kristus ära.
 
Nä, men jag gillar julafton. Typ den enda högtiden som inte är totalt överskattad. Midsommar liksom, vad fan är det. Vi bygger en fallosskulptur och klär den i löv och sen får barnen dansa runt den, och hela tiden tänker man 'vet någon här vad det är vi firar just nu????'
 
Jag har fått saker idag. Det har säkert ni också. Jag fick bland annat The Sims 3 Årstider som jag är extremt taggad på att prova!!! Det är synd bara att min dator inte klarar av Sims särskilt bra och tar 200 år på sig att ladda saker. Det går så långsamt så att jag vill klösa sönder skärmen och skala bort tangenterna på tangentbordet i frustration. Hat.
 
Jag har fått en lavalampa också. En röd!!!!! Som riktig lava!!!! Wow!!!!! Sen fick jag en hårtork av mamma för hon är trött på att jag lånar hennes hela tiden. Hehe. Hehehe.
 
 
Jag har haft christmas sweater på mig hela dagen. Jag älskar den. Den är mjuk och varm och julig och bra.
 
 
Pappa provade mina glasögon. Fashion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0