i feel like joey

Ååååhhhh, jag hatar när det är rea och ALLA är i affärerna och är helt galna och typ sitter ovanpå borden och ba river runt i alla kläder och slänger dem på golvet. Dock ÄLSKAR jag när man får halva priset på något som man har haft ögonen på hur länge som helst och tänkt "i got my eyes on u" varje gång man går förbi affären, men väntat med att köpa, och så tajmar man in det så perfekt att det till och med känns värt att stå och köa i hundra år. Nu har jag något att ha på mig på nyår i London så jag känner liksom HIT ME 2013.
 
Jag åker imorgon förresten. Till London. I England. Där alla har brittiska dialekter. Jag är rädd att jag kommer bli så distraherad av deras dialekter att jag blir påkörd av en bil eller nåt. Jag är liksom så pass disträ att det faktiskt är något som skulle kunna hända.
 
Nu väntar bara uppdrag packa max 10 kg. 10 kg låter som mycket men det känns som att motsatsen kommer bevisas när jag börjar packa. Det brukar vara så. Jag tar alltid med mig för mycket saker. Tänker att jag måste vara förberedd för ALLT som kan hända och har därför med mig 78 olika tröjor ifall att något går fel. Trots att jag vet att jag packar för mycket har jag ändå alltid ångest över att jag har med mig för lite och att jag ska sakna nåt. JAG HAR INTE DET DÄR NAGELLACKET MED DEN DÄR SPECIFIKA FÄRGEN, JORDEN GÅR UNDER, PANIK ALLIHOP, PANIK.
 
Det är ingen snö i London just nu och jag ser så himla mycket fram emot att slippa fanskapet. Dock regnar det rätt mycket, men jag fick ett paraply i julklapp så jag är redo. SÅ HIMLA REDO.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0