jag är vidrig

Gissa vad jag råkade göra idag. Eller inte så mycket råkade, utan bara var dum nog att göra. JAG BET I MIN BLÅSA. Alltså inte kissblåsan utan den jag hade på tummen. Den sprack såklart och den hade såklart vätska i sig. Hur kan man vara så dum, jag förstår verkligen inte min logik. Jag är livrädd för att den ska spricka, MEN JAG BITER I DEN OCH SER VAD SOM HÄNDER. Sen bloggar jag om det så alla får veta hur dum jag är.
 
Så förutom att vara världens vidrigaste människa har jag idag haft seminarium i psykologi. Det låter så professionellt, "seminarium". Egentligen är det bara en lärare som samlar ihop några elever som måste försöka säga något smart utan att egentligen ha läst särskilt noga i boken. "Depression är typ när man ligger i sängen hela tiden." "Ehhhhhh, kognitiv beteendeterapi mmmm jag förstår precis vad det är för nåt."
 
När jag kom hem belönade jag mig själv med julgodis. Jag har nästan ätit upp trillingnötterna jag och Martina gjorde igår.
 
 
Trillingnötter. Det är trillingnötter, jag lovar. Trots att det mest ser ut som att nån har spytt på en plåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0