just poppin' in to say BANGARANG

 
Hai guys, it's me Skrillex. Ville bara säga DROP THE BASS BWAOOOWWWWW BWAOW BRRRR BSHSBSHHSB HSHSJHSHS BBMMMMMBMMBMBMBM BRRRRRRRR-
 
 
 
Näääääärå, det var ju bara jag. Trodde du det va, att Skrillex skulle komma hit och blogga?????? Haha. Du är ju dum du.
 
Jag har precis ätit mat och diskuterat kattnamn med pappa och Gustaf. Det bästa vi har än så länge är Claude, fast vi vill helst stava det 'Klåd'. Jag har lagt fram några fler perfekta namn men ingen gillar dem. Sherlock till exempel. HUR COOLT VORE DET INTE? Men ingen nappar ju på mina idéer. Helst hade jag velat att Bilbo hade hetat Sherlock för då hade den lilla katten kunnat heta John Watson. Sen hade jag klätt Sherlock i lång kappa och gett John Watson ett litet förstoringsglas och så hade vi tittat på BBC Sherlock tillsammans. Det är min dröm. En vacker dag ska den bli sann.
 
Nu ska jag skriva en debattartikel om varför kvinnor borde ha lika hög lön som män för det är något som gör mig arg. Kom igen liksom, hur svårt kan det va. SE MIG HÖR MIG RÖR MIG hur svårt kan det va. Linda Bengtzing, var tog hon vägen liksom? Hon kanske descended back into the depths of hell? Antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0