måndag betyder text och text betyder ugh

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kan vi snälla applådera det jag har åstadkommit i min julartikel. DET HÄR ÄR ALLT JAG HAR. Min lärare hjälpte mig att komma på ett ämne och nu är problemet bara att jag inte vill skriva den:)))
 
Jag skulle vilja gå hem och lägga mig under täcket och rulla in mig i det som en mullvad och sova bort hela måndagen. Och gosa med Bilbo. Stackars Bilbo. Han ska spendera hela dagen hos veterinären och få sina pojkdelar bortplockade. Jag undrar om han kommer ha en tratt runt halsen när jag kommer hem. Haha. Hahaha. Jag lovar att ni ska få se en bild. Jag lovar också att pussa på honom så att han inte ska vara ledsen. ÅH SNOFSISNOFS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0