jag säger saker

Jag är så trött. Herregud jag kollapsar. Kunde inte sova igår kväll eftersom min dygnsrytm är helt fel. Somnade runt halv tre och vaknade halv sju imorse. Nice. Sen fick jag ett sms av min handledare och det visade sig att jag inte skulle börja förrän efter ett. Roligt. Hade kunnat sova några timmar till. Råkade dock somna på soffan runt tio när jag satt och tittade på Två Hungriga Italienare. MITT FAVORITPROGRAM. Nej. Sluta skrika. Jag är för trött.

På praktiken filmade vi GIFs träning. I minusgrader. Mina fötter frös till is. Vi blev tvugna att gå tillbaka till skolan för annars hade vi väl fått köldskador och dött ihjäl. Tog ett bad nyss bara för att tina och herregud. Det var det bästa jag gjort i hela mitt liv.

Något annat som är det bästa i hela mitt liv är denna tumblr. Var inne på den i skolan idag och höll på att dö av skratt och kände mig dum. Klart värt det.




Kommentarer
Postat av: Amy

hahahaha jag dör, alla sims-bilder aaaah

2012-01-10 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0