KÄNNER NI SKILLNADEN

Det är ett nytt år nu. INGENTING har förändrats sen 2011. Sitter fortfarande här på arslet och gnäller på bloggen, precis som jag har gjort de senaste tre åren. Jag har ingen lust att börja träna, ta vara på livet osv. Istället tänker jag fortsätta vara lika fab som jag alltid är, ja.

Jag sov till halv tre idag och sen gick jag och köpte nudlar. Insåg precis vilket löjligt ord nudlar är. NUDLAR. HÖRRU DIN LILLA NUDEL.

Har jättesvårt att koncentrera mig på att skriva för min lavalampa har fuckat upp sig helt. Istället för att lavabubblor åker upp och ner har all lava klumpat ihop sig i mitten så det ser ut som att jag har ett konserverat alienfoster i mitt fönster.

Hur som haver. Ta det lugnt i 2012 nu kissekatter. Använd kondom. Och hjälm. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Louise

dör. du är sjukt jäkla rolig. vet du det. kissar på mig här borta i fettostaten.

2012-01-02 @ 06:50:18
Postat av: Louise

http://3.bp.blogspot.com/_lvB9zwysuec/TJYydWBx0XI/AAAAAAAAEC0/OLdJd5a4LiE/s1600/IMG_1535.JPG

2012-01-03 @ 02:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0