the leaves may fall but the trees stay tall

Jaså, jaha ja Emelie. Du har ändrat bloggen ser jag. Ja så är det. Är det samma coola blogg som förut? Ja det kan du ge dig på din jevel.

Jag är hungrig, trött och hungrig. Och hungrig. Därför ska jag äta brö å sen ska jag sova. Tänkte säga att jag längtar till helgen för då ska jag sova som en sten, men sen kom jag på att jag inte har någon helg denna veckan för vi ska filma både lördag och söndag. Åh vad trevligt va. Ingen sovmorgon på två veckor till HAHAHA nej men seriöst döda mig.


Och så avslutar vi med en bild på mitt nya naglack som jag lurvar extremt mycket och ett godnatt.

Kommentarer
Postat av: Martin

Oj, vad fint. Nagellacket med antar jag. You go girl. Har förresten ingen aning om hur jag kom in här :(

2012-01-31 @ 13:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0