du å jag gordon

Mina hörlurar som jag fick till min iphone har gått sönder. Jag skyller detta på Wilma som misstog dem för snacks en gång och mumsade sönder sladden. De funkar fortfarande att lyssna på musik med, det är bara det att var tionde sekund sätts Siri igång av sig själv. Hon ba VAD VILL DU trots att jag inte ens frågat om hjälp. Det slutar oftast med att jag skriker BITCH till henne och hon ba ASK NICELY. That bitch.

Annars då? Jo, på gympan spelade vi badminton och helt plötsligt sätter läraren på dubstep. Man måste ju älska 2000-talet. Det kändes som att robotarna skulle komma springandes vilken sekund som helst. I alla fall så fick jag beröm av gympaläraren, för första gången någonsin. För mig har gympan aldrig inneburit beröm utan snarare "vad håller du på med" så efter detta känns det äntligen helt rätt att satsa fullt ut på min badmintonkarriär. Eller.

Jag klar här så nu ska jag titta på Hell's Kitchen. Det är något med Gordon Ramsay och hans sätt att förolämpa alla omkring sig som roar mig alldeles för mycket.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Snykk du är EM!

<----

2012-01-25 @ 21:29:58
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0