do you live in narnia?

Jag är så trött efter den här helgen. Helvete. Imorgon börjar jag halv nio och slutar tjugo över nio. Klart värt att gå dit. ELLER.

Sitter och lyssnar på The Ricky Gervais Show och jag tror att jag är kär i Karl Pilkington. Har utvecklat ett beroende. Jag kan inte hantera skrattanfallen när jag lyssnar på honom prata. Han är så underbar, bäst i hela världen, jag är fisken och han är vattnet, han är luften och jag är... människan. Jag slutar skriva nu. Lyssna på det här.


Kommentarer
Postat av: Mor

Måste kraftigt invända mot denna kärlek/besatthet. Vill inte ha en svärson i samma ålder som mig själv. Inte heller vill jag ha barnbarn som aldrig har munnen stängd. Dock får svärsonen gärna vara lika bitter.

2012-01-29 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0