saker som hände i grekland

• Första kvällen satt vi på en restaurang när en fransk tjej började grina och skrek åt sin man "ASFDGHSATSDFG LE PORTABLE" och ville ha hans mobil. Han vägrade visa den så antagligen satt han och sextade med sina hundra älskarinnor och slickade skärmen. Hon satt i en halvtimme och grinade och skrek och slogs och hällde ut en hel öl i hans väska. Jag ville kasta gafflar på dem hela tiden.
 
• Pappa och jag stod utanför en glasskiosk och väntade på Gustaf och mamma sent på kvällen. Precis bredvid glasskiosken låg en porrklubb och utanför den fanns följande saker: en upphöjd glasbur med rök som kom ur den (antagligen skulle en naken tjej stå där och shejka baconet inom kort), en dubbelsäng och en tjej klädd som en porrbunny tillsammans med sina porrvänner. Min extremt odiskreta pappa tyckte att det var en bra idé att gå så nära porrklubben att han nästan var halvvägs inne för att se vad som fanns där medan jag stod kvar och stirrade på honom och ba VAD GÖR DU HERREGUD. Det slutade med att pappa blev skrattad åt av en bunnytjej och hennes nakna kompisar och jag dog av skäms.
 
• Vi var på en uteservering i Rhodos Stad och pappa fick stå i toalettkö jättelänge pga en tjej som satt därinne och sket i tio år. Efter ett tag lämnade hon och hennes sällskap restaurangen och gick iväg. Vi satt precis bredvid vägen där alla gick förbi och när hon och hennes familj gick förbi så sa pappa till oss MEN KOLLA DET ÄR JU BAJSARN och hon tittade jättesurt åt vårt håll. Pappa visste inte att hon var norsk.
 

Kommentarer
Postat av: tess

sv; Hahah jaa här måste man ju gå i långbyxor för tusan ._. men härligt! :D
Ja det tycker jag verkligen att vi måste fixa! <3

HAHAHAHHA asså va skön pappa du har!! :'DD

2012-07-11 @ 21:07:22
URL: http://tesssjoberg.blogg.se
Postat av: sofia

HAHAHAHAHAHA så kul!! haha :D

2012-07-12 @ 21:12:32
URL: http://sofiasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0