darling everything's on fire

Har sett THG nu och gud vad bra den var. Har aldrig sett så bra casting förut, karaktärerna stämde exakt med boken och alla var precis så som jag tänkte mig dem. Förutom President Snow. Honom tänkte jag mig blekare och lite mer ormig och läskig. Men förutom det. Perfekt.

Det enda som verkligen störde mig var att Madge inte var med. Hela mockingjayhistorian går ju i kras då ju? Sämst. Ba *hittade den i en låda*. Samtidigt vore det antagligen svitsvårt att få in hela den grejen i en film, men jag blir ändå sur.

Är även lite småkär i Josh Hutcherson nu. Men bara lite.



JAG PEETAR PÅ HONOM. FATTAR NI. PEETA. HAHA. KUL.

Kommentarer
Postat av: Din nya stalker

HAHAHAHAHAHAHA peeta!! Visst va den bra! Kommit över spottet-hos-tandläkar-tankarna än? ;)

2012-03-31 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0