en emelie i dess naturliga miljö



Tittar på Kingsley och är lite ängslig ba.




Mobilar lite ba.




Räcker upp handen som en duktig elev ba.


Papparazzimattis tog de här på mig idag. Slås av min egen skönhet gång på gång.

Jaja, förutom det så har jag idag blivit insölad i kattdiarré. Alltså önskar verkligen att detta inte vore sant. Wilma har en tendens att uträtta sina behov i min säng ibland för att det är gosigt där, och just idag hade hon diarré, och just idag så råkade jag inte titta innan jag satte mig i min säng vilket resulterade i bajsfest. Hatar mitt liv. Vill inte prata mer om det.

Kommentarer
Postat av: Svensklärarn

Vad är diaree? Inte för att vara dryg eller så men bajset heter diarré,DIARRÉ.

2012-03-21 @ 23:11:41
Postat av: Matilda

ÅÅÅÅÅÅ JAG SKRATTA TYP 100 GGR NÄR JAG LÄSTE. HEHE

du e så söt min ven<3

och vadå papparazzimattis?!?!??!?!?!? :'(

2012-03-23 @ 00:02:41
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: Julia

HAHAHA, ÅÅÅÅH! ÄLSKAR ELAINE <333333

Haha tack för att du påminde mig om det, jag skrattade seriöst i en halvtimme. Ahaha.



STEEELLLLLLLLLAAAAAAAAA!

2012-03-23 @ 14:15:32
URL: http://brevtillframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0