klapp på boken

Hej vänner.

Satt precis och sökte på #matteb på twitter bara för att inte känna mig ensam om min ångest. HAHA alltså hur sorgligt???? Behöver professionell hjälp med mina svaga nerver. Blir nervös och ångestfylld av minsta lilla. Kan ibland överrumplas av nervositet på upprop och dylikt och förbereder mig grundligt innan det är dags att speak up. Sitter som en katt som är på hugget och när det väl är dags så blir det oftast jättedåligt ändå. Råkar alltid smyga in ett eller annat könsord i mitt *JA*...... hehehehehehe.......

Nej men allvarligt talat, jag måste komma över detta nu. Svenskaprov på fredag, bara att dyka in i min jätteroliga bok DEN LEVANDE LITTERATUREN. Förstår inte riktigt varför jag ska veta saker om Robinson Crusoe för det finns väl viktigare saker att lära sig men okej då.



Min bok. Imorgon lämnar jag tillbaka min lånedator eftersom min egen har blivit reparerad och tänk om teknikern hittar denna bilden och ba VARFÖR STRYKER HON BOKEN PÅ DETTA SÄTTET.

OBS: ej seriös bild.

(Den är seriös. Tro inget annat. We're lovers.
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0