tell it like it is



Titta på den här videon. Den är så bra. Han är så bra. Jag blir alltid så lättad när jag ser sånt här eftersom jag själv är en introvert person och jag förstår att det kan vara svårt att förstå om man inte är det själv. Jag tycker om att vara för mig själv trots att de flesta, särskilt i min ålder, behöver någon att vara med hela tiden. Jag blir helt utmattad av att vara bland folk för länge eftersom jag ofta känner att jag måste anstränga mig för att komma på något att prata om. Och det är inte det att jag inte har åsikter eller så utan det är bara det att jag blir nervös av människor jag inte känner och därför får tunghäfta när jag ska prata.

Dock är det viktigt att förstå att det absolut inte är så att introverta och blyga personer vill sitta inne och vara ensamma hela tiden. Alla människor behöver andra människor, men vissa behöver det mer och vissa behöver det mindre. Alla är olika och alla är okej.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha åå helt rätt!<333333333 yeee har börjat igen, höhö

2012-05-20 @ 18:34:00
URL: http://sofiasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Amy

Åh, jag älskar också den videon! Kände igen mig så mycket i det han sa.

2012-05-21 @ 15:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0