aldrig mer

Jag är så glad att den här dagen är över nu. Saker som har hänt idag:

- Bar runt på en massa konstiga skyltdockor till filmfestivalen.

- Satt och gjorde tidningsstrutar med min grupp till filmfestivalen. Vi hann med 40 stycken på en och en halv timme och vi behöver 200 stycken till på fredag så imorgon ska vi på nåt sätt hinna göra 160 stycken. Kaoz. Vi behöver dem till popcornen som alla ska få, så ni kan ju komma klockan 11 på fredag till folkets hus i Gävle för då får ni popcorn i en strut av mig.

- Fick reda på att jag har klarat matte B. Kramade matteläraren efteråt och jag ba DET HAR VARIT SÅ ROLIGT ATT HA DIG. Hade nog kunnat skrika JAG ÄLSKAR DIG bara för jag var så lättad. Ska aldrig mer ha matte. I hela mitt liv. Nånsin. Plus att jag har betyget med mig forever and ever and always. Dra mig baklänges.

- Hade några timmars kaos med Martina. Vi åkte hela vägen till hemlingby för att ha orienteringsprov och gick runt och letade efter läraren SOM INTE VAR DÄR. Sen blev det en massa gående och jobbigheter och problem. Fram tills nu. Nu är jag hemma. Ska aldrig mer ha gympa. Aldrig. Mer. DÖR AV LYCKA.

Snart ska vi ut och äta och fira att allt är bra. ALLT ÄR BRA.



Firar med en bild av Skrillexdockan vi gjorde idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0