tången kommer aldrig vara densamma

Så jag kommer till skolan och har text och min lärare sitter och pratar. Och så visar hon en bild. På en tång. Som någon har använt i en reklam. Och så säger hon "den här kan man ju förknippa med olika saker, vissa tycker att den ser läskig och rostig ut och tänker att den där kan man ju knipsa av en bröstvårta med."
 
AV ALLA GREJER. MAN KAN GÖRA. MED EN TÅNG. SÅ VALDE HON ATT SÄGA 'DEN HÄR KAN MAN KNIPSA AV EN BRÖSTVÅRTA MED.' Jag har hittat en tång, Imma cut dis nipple.
 
Förlåt men det är måndag morgon och jag är deprimerad och jag behövde detta.
 

Kommentarer
Postat av: gabsan

BLOGGA! BLOGGA! BLOGGA!

2012-11-19 @ 11:55:51
URL: http://annahgabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0