lana del ray skrämmer mig

 
De här annonserna. Jag förstår ingenting. De skrämmer livet ur mig varje gång jag ser dem. Det känns inte ens som att Lana Del Ray har försökt. Hon bara dök upp på photoshooten och ba "ugh döda mig mitt liv är så svårt jag hatar att posera these peasants aren't worth it" och sen ställde hon sig och gav sin bästa "jag-ska-mörda-dig-och-skala-av-din-hud-blick". Jag vet inte ens vilket jag blir mest förvirrad av, annonserna där tjejerna slänger med håret och skrattar helt utan anledning eller de här bilderna. Här förmedlas ju i alla fall äkta känslor känns det som, för sådär känner jag mig också när någon tar bild på mig.
 
Sen är det jättebra också, att de har skrivit "Lana Del Ray wears tröja" för jag såg inte att hon gjorde det.

Kommentarer
Postat av: matto

you are not the only one my friend... <3

2012-09-25 @ 11:21:34
URL: http://mbln.blogg.se
Postat av: Mikxki

Jag tycker också att hon ser sjukt läskig ut :/

2012-09-27 @ 14:45:19
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0