not sure if i’m unphotogenic or i'm just that ugly

 
Här är jag i en obekväm ställning vid datorn som vanligt. Väntar på att det ska bli mat här hemma så att jag kan lämna huset utan att svimma.
 
Jag har ingenting att säga egentligen, hade bara lust att blogga och så. Kan berätta att jag är på väg att bli förkyld med ont i halsen och slem överallt. Det är inte intressant för er but that's what you get när jag bor i Gävle och aldrig gör nånting spännande.
 
Något som dock är kul är att jag ska till London över nyår!!!! Det är värt utropstecken!!!! Jag kommer inte kunna koncentrera mig på nåt annat än att leta efter youtubers i Londonvimlet. Kommer att dö om jag ser någon och aldrig i livet att jag kommer våga gå fram. Inte för att jag kommer att se någon eftersom det bor miljoner människor i London men ändå. Jag kommer att vara inom några mils radie av Chris. Arhgaiegkrjsl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0