vandraren har ingenstans att gååååå

Idag är min klass på vandring ute i skogen men det är inte jaaaaag. Är lättad att jag inte kunde följa med pga min förkylning eftersom jag inte äger 50% av sakerna som stod på packningslistan. Om jag hade följt med så hade jag fått gå i genomblöta converse, sovit på golvet, och haft alla saker i en sån där resväska som man rullar och rullat den genom mossa och lera, kissiestyle. För att inte tala om att jag hade dött av utmattning och hosta. Gick till affären tidigare och var helt slut när jag kom hem, och då pratar vi om knappt 200 meter fram och tillbaka. Sånt som händer när man ligger i sängen i 5 dagar.
 
Förresten är jag med i Arbetarbladet idag. Jag har inte Arbetarbladet så jag har inte kunnat titta än men hittade den här bilden på Theres blogg.
 
 
WOOOOW, titta vad fina vi är. Det var sjukt trångt på den där trappen men bilden blev ju tjusig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: tess

Sv; haha men jaa samma här! : ) och sängen var nog skönare ( a)
Haha missar du dig själv? Tur att du hade mig då ;))

2012-09-28 @ 11:04:35
URL: http://www.tesssjoberg.blogg.se
Postat av: matto

DET VAR SÅ JÄVLA KUL OCH OJ VAD VI KOMMER PRATA ASMYCKET OM DET HELA TIDEN MEDANS NI SOM INTE VAR MED BARA SITTER DÄR OCH ÄR LEDSNA OCH UTANFÖR MOAHAHAHAHHAHAHAHHAHA
dock så var ju du sjuk så det är ju inte ditt fel, MEN ALLA ANDRA MOAHAHAHHAHAHAHA

2012-09-28 @ 13:16:34
URL: http://mbln.blogg.se
Postat av: F E L I C I A

krya på dig! :)

2012-09-28 @ 21:10:07
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0