i'll make your mum glitter

JAG HAR TRÅKIGT. Jag har varit sjuk i två dygn nu och jag hatar att vara sjuk så mycket åh gud. Igår och dagen innan det hade jag feber så då orkade jag inte tänka och låg därför bara helt lealös i sängen och tittade på How I Met Your Mother och accepterade min egen död. Nu är jag feberfri och är smärtsamt medveten om hur tråkigt jag har det. Dock har jag jätteont i halsen och huvudet och låter helt felprogrammerad när jag pratar så jag kan inte göra annat än att sitta i sängen och vara ledsen.
 
Det värsta är att det gör så ont när jag pratar. Det känns som att någon har tryckt ner en glödhet vass potatis i min hals. Jag började till och med grina vid ett tillfälle igår för att jag i min feberyra var helt övertygad om att min hals skulle täppas igen helt och kväva mig till döds. Good times.
 
Jag försöker dock vara glad genom att titta på Robert Pattinsons intervju med Ellen, lyssna på Kiss You och skratta åt Victoria's Secret-modellerna när de försöker vara *roliga* genom att dansa river dance tillsammans. Hahaha. Åh Victoria's Secret. Jag vet inte ens vad jag ska säga. Det är så töntigt, är det inte? När de typ blinkar med ena ögat och skickar slängkyssar och står och *skojdansar* tillsammans. Det är så tillgjort och jag vill spy och jag mår så dåligt när tjejer mår dåligt för att de inte är som tjejerna i Victoria's Secret. Man behöver inte ha pinnar till ben, uppblåsta tuttar, perfekt hår och stå och dansa i små glittriga underkläder för att må bra. Det är okej tjejer. Vi är okej.
 
Nu känner jag att det blev alldeles för inspirational och jag vill spy. Låt mig avsluta med ett bajsskämt: vad är brunt och luktar bajs?
 
Svaret är: din mamma. Hahahahahaha. Jag jobbade länge på det totalt poänglösa skämtet snälla skratta jag är faktiskt sjuk och uttråkad till döds det är det minsta du kan göra för mig och snälla älska mig.
 
 
Kolla vad jag skapade i min uttråkning. Jag borde inte få ha photoshop.

Kommentarer
Postat av: Julia

TACK EMELIE DU ÄR DUKTIG OCH JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ.
din katt är förövrigt den tvålfagraste av alla katter på jordklotet. så söt.

och hey, my mum already glitters **** <-- glitter hehehehhehehe

2013-01-11 @ 20:30:46
URL: http://hejmennej.blogspot.com
Postat av: matilda

"Man behöver inte ha pinnar till ben, uppblåsta tuttar, perfekt hår och stå och dansa i små glittriga underkläder för att må bra." - AAAAMEN SISTAHH!!! HALLELULJA O GREJER

Svar: HALLELUJAH LOL
Emelie

2013-01-14 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0