it's the sound of my dignity in flames

 
Heeeeeej. Här sitter jag i köket, naken och vilar upp mig efter en hååååård dag. Mitt hår ser slitet ut men det är okej. Jag skulle behöva gå till en frisör men vem orkar det?
 
Okej då, allt det där var en lögn. Förutom att jag sitter i köket. Och jag behöver gå till frisören. Men allt annat var en lögn, jag lovar. Jag är inte så läskigt sexuell att jag sitter naken i köket framför fönstret. Eller? HAHA NI KAN ALDRIG VARA SÄKRA. Om ni inte bor på andra sidan gatan och ligger i fönstret med kikare och en låda full med munkar förstås.
 
Jag har inte gjort särskilt mycket idag. Vi slutade tidigt så jag och Martinus åt kinabuffé och sen gick jag hem för jag skulle skriva min slutuppgift till texten. Gjorde jag det? NÄ. Jag har skjutit upp den här videruppgiften sedan i början av december. Det GÅR inte, det är fysiskt omöjligt för mig att börja. Jag ska skriva en krönika tänkte jag och jag gillar krönikor men inte när jag måste skriva dem under tvång. Det blir mycket mindre roligt då.
 
På tal om krönikor så har jag en krönika i Arbetarbladet idag på sida 30 om någon är intresserad. Kan lägga upp en bild på den snart. Passande nog handlar den om prokrastination eftersom det är det enda jag ägnar mitt liv åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0