bleka korv.....HAHAHA NEJ

Jag vet inte om det är för att jag har tagit studenten eller för att jag kom hem från Frankrike idag eller vad det är men jag bloggar nu. Och det är mitt i natten. Och jag sitter här på min säng som är täckt av kinder maxi-papper eftersom jag (mina föräldrar) köpte en stor förpacking kinder maxi till mig på flygplatsen i Nice och mina intressen består ca bara av att äta.
 
Så himla många som åker runt i Europa med sina vänner nu nu efter studenten osv och jag ba OJ VAD COOLT JAG ÖNSKAR JAG HADE VÄNNER. *Tar snålskjuts på föräldrarna till Frankrike.* Sen kommer jag på att jag egentligen hatar att resa (OBS själva processen alltså åka tåg och bil och buss och flyga, ja ni fattar grejen) och mest bara gillar att ligga i solen och läsa och slutar tänka på det så mycket. Jag är så sorgligt ointresserad av konst och historia och geografi och allt som har med resande och sightseeing att göra egentligen. Däremot tycker jag om sol. Och havet. Och att bara blunda och tänka. DÄ Ä LIVET DÄ VÄNNER.
 
Det känns som att mitt liv har förändrats på så många sätt sedan jag senast bloggade att jag känner mig lite lost här. Hur gör jag???? Jag är typ en annan person???? Alltså inte bokstavligt talat men mitt liv känns så annorlunda och nytt just nu att jag inte riktigt vet hur jag ska hantera det. Det är kanske därför jag är här just nu. För att få känna mig lite trygg.
 
Nu ska jag sova. Godnatt vänner.
 
 

Kommentarer
Postat av: Toby

LIFE :)

2013-07-02 @ 09:40:11
Postat av: Amy

Wow blev så chockad nu när jag såg att du bloggat!!!! Wowowowow

YAY! så glad att ha dig tillbaka. berätta om ditt nya liiiiiv!

Svar: HEJ AMY jag är glad att vara här och ska försöka besöka oftare, tack å hej leverpastej
Emelie

2013-07-03 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0