jag är rockstjärna nu

Idag loggade jag in på min blogg och såg att 29 personer besökte min blogg den 30 september WHOA FANS LUGNA ER NU EN I TAGET. Jag hade planerat att spela sims men så tänkte jag att jag kunde blogga för att ni kanske fortfarande älskar mig haha gör ni det älskar ni mig????? ÄLSKAR NI MIG SVARA MIG. (Kanske ska lugna mig i det här förhållandet så att ni inte dumpar mig.)
 
Ska jag prata lite om mitt liv kanske, vill ni det. Jag kan inte få något svar här när jag skriver så jag får helt enkelt anta att du som läser är intresserad av mitt liv.
 
Jag skulle alltså spela sims. Jag har gjort en familj med bönder som planterar potatis och morötter och rider hästar och bär rutig skjorta osv och är exalterad över det. Det är typ det största i mitt liv just nu. Jag har inget jobb och inga pengar så jag kan lika gärna göra sims till mitt stora projekt (eller typ att söka jobb men det är ju mycket lättare att få jobb i sims???). Jag ser det så här: mina simmars framgång är min framgång. Om bonden Björn odlar en perfekt potatis så är det jag som har odlat en perfekt potatis eftersom jag är hans Gud. Om Gunvor får ett jobb som rockstjärna är det jag som är rockstjärna. Så enkelt är det att bli framgångsrik mina vänner.
 
JAG FYLLER ÅR OM 12 DAGAR OCKSÅ. Jag blir 19 år och ska inviga min nya rullator det första jag gör. Min boyfriend kommer till Sverige dagen innan också vilket är den primära anledningen till att jag är så exalterad över min födelsedag. Han fyllde 21 nyligen och därför ska vi ha dragracing med våra rullatorer, så gamla som vi är. Sen ska vi pop some bröstkarameller och se På Spåret för att sedan gå till sängs kl 21.
 
För att avsluta detta ger jag er en bild från den gången jag kopplade skype till teven och såg mig själv och kände mig helt famous.
 
 
PS om du vill att jag ska blogga mer kan du ju lämna en kommentar och säga det för att liksom motivera mig okej DS. (Det här inlägget har 0 kommentarer)

Kommentarer
Postat av: Lois

Bra att du bloggr du kan träffa mig snart och sen kan du jö blögga om dä

2013-10-07 @ 21:32:48
Postat av: tobbe

MORE

2013-10-08 @ 21:53:52
Postat av: g

jag vill

2013-10-10 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0