exklusiv intervju med mig

En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig:

 

En bild på dig som är mer fördelaktig:
 

Nu äre såhär va, att jag inte är särskilt fotogenisk men i denna ser ju mitt hår bra ut i alla fall. Även fast jag blundar och jag var svinsjuk. Men håret. Fokusera på det.

 


Vad har du gjort idag:

 

Ätit rostat bröd och bönor till frukost, skypat min kära mor, ätit pizza och pommes frites till lunch, gått ut på promenad med hunden och Tobbe, skypat mormor och morfar, suttit och stirrat på tumblr, hjälpt Tobbe att laga mat och nu sitter jag i sängen med en kanelbulle. Det känns ganska uppenbart att det har varit en väldigt uneventful dag när jag gör den här listan istället för ett vanligt inlägg.

 

En bild från i somras:

 
Inte en somrig bild men den är tagen i somras och jag vill verkligen visa den.
 

Vilken är din senaste googling:

"how long do potatoes need in the oven average" Jag försökte laga mat.

 

Vad står det i det senaste meddelandet du fick på Facebook: 


 

"Det är ju bra" Ooooooh juicy information till Emelies bloggläsare om hennes liv!!!!!

 

Vad åt du till middag idag:


 

Kyckling och potatis.

 

Vad köpte du senast?


 

En trekantig macka.

 

Vad skulle du vilja lära dig?

 

Hur man blir rik.

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

 

Engelska och svenska. I resten av ämnena var jag väldigt VG. Min samhällskunskapslärare sa till mig sista året att jag hade kunnat få MVG om jag hade försökt och jag skrattade så mycket inombords för jag är verkligen jättedålig och ointresserad av samhällskunskap, historia, religion osv men det är väldigt roligt när människor tror att jag är mer intelligent än jag är. Vilket jag har varit med om ofta??? Jag vet inte varför. Vet heller inte om det är en bra eller dålig sak.

 

Kan du åka skateboard? 


 

Hahahahaha.

 

Den bästa frukten är:


 

Banan.

 

Och den bästa grönsaken:


 

Alla grönsaker som är i kinamat. Räknas det???? Annars rödlök. Fast är det ens en grönsak?? Jag kan inte mycket om grönsaker.

 

Den bästa osten:


 

Västerbottenost. Med pasta och skinka. Peppar ovanpå. Åh.

 

Och den bästa gröten:

 

Mannagrynsgröt, fast det är inte så gott egentligen?? Skulle hellre äta chips.

 

Är du en bra sambo:

 

Njaaaaaaaa. Jag är väldigt känslig för ljud vilket jag kan tänka mig är jobbigt att leva med. Typ när Toby tuggar högljutt vill jag dö. Och när han andas högt och hans näsa visslar. Jag blir på extremt dåligt humör och skapar dålig stämning genom att säga saker som "STOP BREATHING WEIRD" och "CHEW LIKE A NORMAL HUMAN". Förutom det tror jag väl att jag är helt okej. Så länge man står ut med någon som är ganska slarvig och lat.

 

Det grövsta brottet du har begått är:


 

Eeeeh. Jag cyklade utan hjälm innan jag var 15. Jag har tittat på TV-serier olagligt. En gång råkade jag köra på en bussgata. Druckit innan jag var 18 (fast är det ens olagligt). Jag gillar att följa regler och mår dåligt av att göra saker som inte är tillåtna vilket resulterar i en oerfaren brottsling.

 

En bild på förra årets bästa dag:

 

 
Julafton, alla jag älskar samlade i ett rum + presenter + mat + Toby i tomteluva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0