tack du

Jag gillar att logga in på den här bloggen då och då. Varför undrar du? Jo, därför att det fortfarande finns personer som besöker den trots att den är oförskämt ouppdaterad. Om den här bloggen var ett hus skulle det vara alldeles övergivet, dammigt och förfallet med typ 4-5 hoppfulla personer om dagen som tyst och försiktigt besöker. Mitt i förfallelsen står jag, ca 16 år gammal och dansar vildsint så att dammet ryker, men inte till någon musik. Det enda som hörs är mina klagande rop över hur fett jobbigt det är att gå i skolan.
 
I alla fall så ger det mig en liten självförtroendeboost att människor ännu, trots att jag typ inte skrivit något sedan Twilight fortfarande var en stor del av mitt liv, går in och läser det jag skrivit. Jag blir glad. Tack till dig som går in här. Det är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0