förkylning på gång?

Jag får ju inte bli förkyld! Inte nuuu! 5 dagar kvar till Gran Canaria liksom. När vi åkte till Eypten i april var jag ju iofs sjuk (läs här) och det gick finfint. Kanske inte blir sjuk, och även om jag skulle bli det hinner jag säkert bli frisk. Det tror jag. Hittade bilder från Egypten nu när jag letade igenom arkivet också!



Fuckad bild. Men där ser vi hur fräknig jag blir i solen. Jag kommer säkert vara blond när jag kommer hem nu när jag har så mycket blonda slingor, i Egypten var jag nästan blond och då var vi bara där i en vecka och jag hade bara lite ljusa slingor. Nästa gång blir det nog mörka slingor...



Tiiiiiitta vad nice! Jag saknar Egypten.



Titta himlen! Underbart.



I Egypten läste jag Twilight för första gången och blev kär i boken!



Jag_har_ingen_hå[email protected]



Himlen. HIMLEN!



Sådär ljushårig var jag efter Bulgarien. Tror det var Bulgarien i alla fall. Väääääldigt många år sedan, måste vara minst 5 år sedan.

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0